Podvodná nabídka pro provozovatele eshopů?

Kategorie:

Štítky:

Starám se o několik eshopů a dnes mi v mailu přistála zajímavá nabídka na „Základní balíček inteligence“. Posuďte sami, můj komentář na konci:

Dobrý den,

máme zajímavý a účinný nástroj pro zvýšení konverze pro Váš e-shop. Aplikace nabídne odcházejícímu návštěvníkovi slevu na zboží, které si na Vašich stránkách prohlížel. Tedy na zboží, o které měl zájem, ale nekoupil jej.

Jedním z důvodů opuštění stránek bez nákupu může být pro někoho vysoká cena. Tím, že nabídnete slevu, se stane z odcházejícího návštěvníka Váš zákazník.

V dnešní době slyší na slevy téměř všichni, jak dokazuje velký boom slevomatů.

Službu jsme nazvali „Základní balíček inteligence“. Do konce příštího týdne je za zaváděcí cenu se slevou 50%, tedy za 3 250,- Kč bez DPH.

Získáte další nástroj, který Vám pomůže zvýšit zisky z Vašeho obchodu. Cena za něj je jednorázová a konečná.

Pro konzultaci, nebo objednání volejte 775 098 388, nebo pište na tento e-mail: venduladudkova@seznam.cz
S pozdravem
Vendula Dudková

Nevím zda sním, či bdím, ale:

Reklama
  1. Jediné místo, kde se slovní spojení  „Základní balíček inteligence“ objevilo je webtrh (zde), nikde žádný web provozovatele, žádné reference na shopy, které používají.
  2. Docela si nedovedu představit, jak bude zákazník nadšen, když si bude prohlížet zboží a při odchodu ze stránky produktu bude muset odklikávat nabídku slevy.
  3. Maily zaměstnanců Seznam.cz vypadají jinak (takže seznam to nebude) a co si asi může jeden myslet o firmě, která nemá na vlastní doménu a používá freemail?

Pokud jste zabloudili na tento příspěvek, protože jste hledali „Základní balíček inteligence“, doporučuji Vám naložit s dotyčným vychytralcem tak, jak jsem naložil já. Neodpovídat, předat pomocí „bonzovacího formuláře“ Úřadu pro Ochranu Osobních Údajů a mail uschovat jako důkaz.