Starám se o několik eshopů a dnes mi v mailu přistála zajímavá nabídka na „Základní balíček inteligence“. Posuďte sami, můj komentář na konci:
Dobrý den,
máme zajímavý a účinný nástroj pro zvýšení konverze pro Váš e-shop. Aplikace nabídne odcházejícímu návštěvníkovi slevu na zboží, které si na Vašich stránkách prohlížel. Tedy na zboží, o které měl zájem, ale nekoupil jej.
Jedním z důvodů opuštění stránek bez nákupu může být pro někoho vysoká cena. Tím, že nabídnete slevu, se stane z odcházejícího návštěvníka Váš zákazník.
V dnešní době slyší na slevy téměř všichni, jak dokazuje velký boom slevomatů.
Službu jsme nazvali „Základní balíček inteligence“. Do konce příštího týdne je za zaváděcí cenu se slevou 50%, tedy za 3 250,- Kč bez DPH.
Získáte další nástroj, který Vám pomůže zvýšit zisky z Vašeho obchodu. Cena za něj je jednorázová a konečná.
Pro konzultaci, nebo objednání volejte 775 098 388, nebo pište na tento e-mail: venduladudkova@seznam.cz
S pozdravem
Vendula Dudková
Nevím zda sním, či bdím, ale:
- Jediné místo, kde se slovní spojení „Základní balíček inteligence“ objevilo je webtrh (zde), nikde žádný web provozovatele, žádné reference na shopy, které používají.
- Docela si nedovedu představit, jak bude zákazník nadšen, když si bude prohlížet zboží a při odchodu ze stránky produktu bude muset odklikávat nabídku slevy.
- Maily zaměstnanců Seznam.cz vypadají jinak (takže seznam to nebude) a co si asi může jeden myslet o firmě, která nemá na vlastní doménu a používá freemail?
Pokud jste zabloudili na tento příspěvek, protože jste hledali „Základní balíček inteligence“, doporučuji Vám naložit s dotyčným vychytralcem tak, jak jsem naložil já. Neodpovídat, předat pomocí „bonzovacího formuláře“ Úřadu pro Ochranu Osobních Údajů a mail uschovat jako důkaz.